ShoutMix chat widget

::..Geng Cik Niesa..::

Tuesday, June 22, 2010

Kisah Aku dan Hanger

Salam sume. Malam nih aku nak cite kat korang 1 kejadian yang agak memalukan aku.hu3. Semalam aku jemur baju kat depan rumah. Semalam entah angin mane yang masuk dalam badan aku tiba2 je control ayu jemur baju. Dalam kelekaan aku melayan perasaan control ayu aku tuh (ngok ngek je.he3), aku amik la 1 hanger nih. Bile aku nak masukkan hanger dalam baju, baru aku perasan yang badan hanger tue kudung sebelah. Maksud aku bahagian sebelah kanan hanger tue patah. Yang pelik nya bahagian yang patah tue nampak mcm tak patah pon. Elok je die patah. Nasib baikla bile aku perasan hanger tue kudung orang tak de lalu lalang kat depan rumah aku. Kalau tak memang aku takkan keluar dari ramah ler 1 hari tue.


Cite pasal control ayu nih aku teringat la masa aku kat hostel dulu. Aku selalu bagitau kat member2 aku, "dimana sahaja anda berada kita mesti control ayu".he3. Even kita terjatuh pon cepat2 la bangun sebelum orang lain perasan.he3. Aku selau gak wat gitu. Kalau aku terjatuh kat tangga ke aku cepat2 berdiri n wat macam tak de pape berlaku. Biase la aku bajet cover line.he3.

Haa. Nie la hanger kudung sebelah tue. Cuba tengok kat hujung hanger tue, patah elok je kan.he3. Okay la sampai kat sini je la entri kite ari nih. Tata tutu titi. Berjumpa kita nanti dihari yang sama dan waktu yang sama dan sudah tentu di blog niesa mohammad..ha3..

No comments: