ShoutMix chat widget

::..Geng Cik Niesa..::

Wednesday, June 9, 2010

Minggu Suai Kenal POLIKU Sesi Jan 2010

Salam sume...Jam da menunjukkan pukul 12.48 mlm tapi mata aku x gak mengantuk (hu3). Jadi aku amik keputusan untuk tulis entry baru sebab sekarang aku tengah busanla sangat2..Sebelum nak tulis entry ni perut aku terasa lapar la plak kan.(kriokkerukkrekkruek...ha3)
Jeng3...Oleh sebab perut aku lapar, aku goreng jew  lebihan nasi yang aku masak tengah ari semalam. Okay berbalik kepada tajuk entry aku kali nih, untuk sesi jan 2010 aku telah dapat tawaran untuk jadi AJK untuk Minggu Suai Kenal @ lebih mesra dipanggil MSK. Walaupun entry ni kire da outdated sangat2 tapi aku tetap gak nak share pengalaman aku kat korang sume. Sebab MSK kali nih sangat2 la berlainan berbanding MSK yang dulu2. Masa dulu aktiviti MSK lebih banyak ke arah ceramah. Yang paling x syioknye freshie terpaksa dengar  ceramah dari pagi hingga ke petang dan berlanjutan sepanjang minggu MSK. Aku masih ingat lagi freshie perempuan India yang selalu aku tegur masa MSK. Korang nak tau tak nape aku tegur die. Sebabnye die tido masa tetamu jemputan tengah wat ceramah.hik3.Tapi untuk sesi jan 2010 segala intipati dan aktiviti untuk MSK kali ini sangat2 la berlainan sebab aktiviti yang dirancang lebih banyak ke arah aktiviti dalam kumpulan daripada aktiviti menceramahkan freshie. Sebagai AJK MSK kali ni kitorang sangat2 la berbangga sebab POLIKU merupakan pihak yang pertama menjalankan aktiviti LATIHAN DALAM KUMPULAN untuk freshie sesi ni. Banyak sangat aktiviti2 yang menarik. Antaranya sesi ICEBREAKING, JALAN-JALAN CARI POLIKU, PATRIOTIK, SUKANEKA, MALAM MUHASABAH DIRI dan banyak gi.

 Nie aktiviti memotong tiket wayang..oppss salah..kupon makan la.. 
Masa pendaftaran pelajar baru


 Aktiviti riadah

Gambar-gambar Exco

Beklah setakat nie saje entry aku kali nie. Mata aku pon da ngantuk. Banyak gi gambar masa nih tapi tak larat aku nak uploada sume beribu tue weh..hu3..Sebelum tue aku nak bgitau korang MSK kali nie memang best dan aku dapat banyak gak kawan baru..he3..Bubye..Enjoy dengan entry aku kali erk.

No comments: