ShoutMix chat widget

::..Geng Cik Niesa..::

Thursday, June 10, 2010

Nape Tak Bleh Nak Lelap Nie???

Salam....Tajuk entry yang sangat panjang bukan tapi nak wat macam mane memang xde rasa nantuk (ayat manja..he3) pon...hu3..Untuk entry kali nih aku nak share kat korang satu lagu yang boleh dikatakan liriknye amat meruntum jiwa aku dan membuatkan air mata aku jatuh seperti air terjun (yang part air terjun tue auta semata-mata ye..he3). So, korang layan la lagu ni eh..Siap bagi lirik lagi..Amik korang...he3..Bubbyee sume..Lau boleh bagi komen untuk enrty nie (ngada2 je kn...he3)  

Revalina - Ceritaku

Di malam ini , Di waktu ini
Ku masih terkenang dirimu
Biarpun tiada kau disisi , diriku .
Senyumanmu , raut wajah mu
Membuatku terus merindumu
Biarpun kau meninggalkan aku , cintaku .

Ku cuba tanpamu disisi
Ku cuba tanpa hidup denganmu
Meskipun ku tak mampu lupakan mu , kasihku .
Ku cuba tanpamu dihati
Ku cuba berhenti merindukan mu
Ternyata tiada pengganti dirimu , selamanya .

Sedetik ini , ketika ini
Ku masih memikirkan mu
Dimanakah dirimu kini , gadisku .
Andai aku , ulangi lagi
cerita aku dengan kamu
Takkan ku menyakiti hatimu , bintangku .

Ku cuba tanpamu disisi
Ku cuba tanpa hidup denganmu
Meskipun ku tak mampu lupakan mu , kasihku .
Ku cuba tanpamu dihati
Ku cuba berhenti merindukan mu
Ternyata tiada pengganti dirimu , selamanya .
Kini . . . .
 


No comments: