ShoutMix chat widget

::..Geng Cik Niesa..::

Saturday, June 19, 2010

*Selipar Jepun Pink Giveaway*


Salam sume...Ari nih dalam sejarah sebab nih pertama kali aku join giveaway n contest..Kire ari nih langkah pertama aku untuk berjinak2 di alam giveaway nih..So, ari nih aku da join satu giveaway kat 1 blog nih. Nama blog die balqyys.blogspot.com. Syarat penyertaan yang mudah just tinggalkan comment korang kat giveaway tuan punye blog dan sebarkan giveaway nih kat blog korang..Sungguh simple dan tak memerlukan wang ringgit untuk join contest nih..Yang paling penting korang tak yah penat2 nak gi ke pejabat pos semata-mata nak post borang penyertaan.hik3..Tujuan aku join contest nih sebab aku da terpikat dengan flushies yang comey nih..
Sape2 nak join give away nih bleh klik sini. Kalay sape2 yang berminat nak beli flushies bleh pegi terus ke blog nih.http://balqyys.blogspot.com ..Bubbye..

No comments: