ShoutMix chat widget

::..Geng Cik Niesa..::

Saturday, July 10, 2010

Kisah Aku dan Telur Ayam

Salam sume...Lama da aku tak menghupdate blog ni eh atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.hik3. Okay lah. Ari nih aku nak bagitau korang pasal telur ayam. Mesti korang tertanya nape aku nak cite pasal telur ayam plak kan sedangkan banyak lagi benda yang bleh di cite terutamanya bola. Tapi aku tetap gak nak cite pasal telur ayam nih.he3.(ngada2 je aku). Minggu lepas aku goreng telur ayam, dalam syok2 aku nak pecah telur tue aku tengok telur kuning ayam tue ade 2. Masa aku tengok telur kuning tue kepala aku ligat berfikir gak. Kata orang dulu-dulu la eh kalau kita makan makanan yang pada asalnya diciptakan oleh Allah 1 tiba-tiba bleh jadi kembar siam tue (he3) kalau dimakan orang cakap bleh dapat anak kembar (ha3). Tanpa berlengah lagi aku pon goreng la telur tue dan sebelum aku bagi orang lain makan aku makan dulu (dalam hati teringin nak dapat anak kembar. Taknak beranak banyak kali tue sebab nak beranak kembar jew..ha3). Betul ke tidak kepercayaan tue aku pon tak amik port sangat. Syirik ye kawan-kawan he3. Kebetulan kita cite psal makanan yang tiba2 dilahirkan kembar siam ni, dulu aku pernah jumpa jantung pisang, pisang, limau kasturi kembar siam.

Haa...tue ar bentuk telur kuning yang aku jumpa ari tue. Rasa tetap sama eh walaupun telur kuning tue kembar siam.ha3. Sorry tak de gambar yang real sebab ari tue fon aku lowbat tarak dapat amik gambar. Jangan korang cakap aku auta plak sebab takde gambar yang real..hik3..Tata tutu...daaaa..

2 comments:

saya_arief said...

kembar 4 teros..
senang..haha.

Syeragh said...

da tu smpat ke effect tlur tu smpai kamu kawin? haha