ShoutMix chat widget

::..Geng Cik Niesa..::

Saturday, July 10, 2010

Kisah aku dengan budak sekolah yang terlebih makan ayam KFC

Gambar Hiasan

Salam sume...Malam nih aku nak cite korang pasal budak sekolah rendah yang terlebih makan ayam KFC. Korang tau tak nape aku bagitau korang gitu???.ha3. Empat ari lepas berlaku kejadian yang bleh aku anggap budak terlebih asam jawa sebab masa aku jemur kain kat depan rumah aku ade ar segerombolan budak sekolah rendah yang lalu kacau aku. Entah ar dalam dua tiga minggu ni ade je benda2 yang ngok ngek berlaku kat aku masa aku nak jemur baju. Okay, kita sambung lagi eh. Segerombolan BUDAK tue bleh la aku agak umur dorang dalam 11 tahun gitu sedangkan aku nih 21 tahun. Ape punye budak la zaman sekarang suke suki je kacau orang tak kira umur. Aduhh..Ini ar akibat budak zaman sekarang yang terlebih makan ayam KFC dan perangai pon da macam ayam da..hu3..Nak je aku bagi sound cket kat dorang tapi nanti bila aku sound jiran-jiran aku cop aku perempuan gila plak coz gaduh dengan budak kecik. (Muda2 da jadi gila..Ape kess..ha3.)..Aduhh.. So, aku diam jew la sambil mengfokuskan diri menjemur baju yang masih melambak..hik3. Sedangakan dalam ati nak je aku tenyeh2 je muka dorang dengan bakul kain.ha3. Kalau anak aku buat gitu huhh siap la dorang (macam la aku ni da kawen..ha3)..
Kesimpulannya, jangan galakkan anak anda makan ayam KFC...ha3..Suke suki jew aku larang budak kecik makan ayam KFC..ha3..

P/s: Teringin nak makan ayam goreng...hu3...sedap..nyum3

No comments: